بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
9:0
چهار شنبه 18 مرداد 1391

 همراه با لینک کمکی    
فایل نصبی جدید قرار گرفت

بازی زیبا و گرافیکی Spider-Man که ادامه ی داستان نسخه قبلی از این بازی میباشد چندی قبل توسط گیم لافت منتشر شد! شما در این بازی در نقش مرد عنکبوتی باید با فساد و بی عدالتی مبارزه کرده مردم را نجات دهید و مجرمان را مجازات کنید! بازی از گرافیک بالا گیم بلی روان و صداگذاری عالی بهره میبرد! هم اکنون این بازی زیبا را میتوانید از گیم فان دریافت نمایید!

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1445
Amir
8:55
چهار شنبه 18 مرداد 1391
 همراه با لینک کمکی      

بازی فوق العاده زیبا جدید گیم لافت با نام  N.O.V.A 3 منتشر شد! این بازی زیبا که ادامه ی داستان نسخه دوم از همین سری میباشد یک شاهکار برای اندروید است و قدرت سیستم عامل اندروید را به رخ میکشد! هدف شما در این بازی نابودی دشمنان فضایی که قصد نابودی زمین را دارند است و با گذشت مراحل تجهیرات جدیدی بدست خواهید اورد همچنین در بعضی مراحل وظیفه ی هدایت خودرو و … بر عهده شما میباشد بازی از گرافیک بالایی برخوردار میباشد!

 


تعداد بازدید از این مطلب: 1388
Amir
8:52
چهار شنبه 18 مرداد 1391

سر انجام بازی فوق العاده زیبای MASS EFFECT که چندی قبل برای کنسول های خانگی عرضه شده بود توسط EA برای اندروید عرضه شد! بازی از گرافیک فوق العاده بالا گیم بلی عالی و جذابی برخوردار است که از دلایل محبوبیت ان به شمار میرود! داستان بازی بدین گونه است که در فضا جنگی میان کهکشان ها بوجود امده و در حال نابودی یکدیگر هستند حال شما به ان منطقه فرستاده و برای نابودی بیگانگان دست به هر کاری میزنید! 'گیم فان مفتخر است به عنوان اولین سایت اندروید ایرانی این بازی زیبا را در اختیار شما قرار دهد!

تعداد بازدید از این مطلب: 1447
Amir
8:41
چهار شنبه 18 مرداد 1391

یک بازی فکری و جذاب میباشد که نسخه جدید ان برای اندروید به تازگی منتشر شده است! در این بازی باید با خلاقیت و فکر کردن مراحل دشوار این بازی را پشت سر بگذارید! از ویزگی های بازی میتوان به گرافیک زیبا و محیط جذاب ان اشاره نمود. در این نسخه از بازی تمام مراحل باز شده است! هم اکنون این بازی زیبا را میتوانید از وبلاگ گیم فان به صورت رایگان دریافت نمایید!

تعداد بازدید از این مطلب: 1475

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود